A Cégkivonat.hu oldalon Ön gyorsan, kényelmesen és sorban állás nélkül beszerezheti bármely magyarországi bejegyzett cég közhiteles, hiteles és informáló cégadatait (igy pl.: cégkivonatát, cégmásolatát, névjegyét, mérleg- és eredménykimutatását). Az adatok közvetlenül a Cégbíróságok adatbázisából származnak, amit az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs Szolgálatán keresztül kapunk, mint a minisztérium disztributorai. A cégdokumentumokat megrendelhetik e-mailben digitálisan aláírt(es3) vagy PDF és HTML formában, de papir alapon (általában közhiteles) is rendelhető, amelyet postán vagy futárral kézbesítünk.
Az e-hiteles cégkivonaton (es3) az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs Szolgálatának elektronikus aláírása, valamint időbélyege szerepel. (bővebb információért kérjük, kattintson ide)

Tudnivalók a cégdokumentumokról

A Cégkivonat.hu oldalon keresztül megrendelhet egyrészt online (digitális) cégdokumentumokat, és postai vagy futáros szállítással rendelhet közhiteles cégkivonatot is. Minden dokumentum hiteles, hatályos adatokat tartalmaz, és közvetlenül az Igazságügyi Minisztérium céginformációs adatbázisából származik. Az online (digitális aláirt vagy PDF formátumú) cégdokumentumokat megkapja e-mailben, de a masolat.hu oldalunkról le is töltheti (az elküldés után és kb 3 napig) és azokat bármikor kinyomtathatja. A PDF és HTML formátumú kiadmányokon - mivel a közhiteles vagy hiteles cégkiadmányokból kivett másolat - nem szerepel az Igazságügyi Minisztérium vagy a Cégbíróság pecsétje.
Az e-közhiteles és e-hiteles cégkivonatok elektonikus aláírással ellátott cégdokumentumok, melyeken az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs Szolgálatának elektronikus aláírása, valamint időbélyege szerepel. A digitálisan közhiteles (e-közhiteles) cégkiadmányok fokozott biztonságú, minősített aláírással ellátott elektronokus közokíratok, melyek bizonyító erejét a magyar törvények garantálják. A digitálisan hiteles (e-hiteles) cégkiadmányokon az aláírás fokozott biztonságú, ennek megfelelően a dokumentum bizonyító erejű. 

A papíralapú közhiteles cégkivonaton vagy a közjegyzőnk vagy az Igazságügyi Minisztérium pecsétje szerepel. Ezt postán, (elsőbbségi, ajánlott küldeményként) vagy futárral juttatjuk el Megrendelőinkhez.

Tapasztalataink szerint az online letöltött és kinyomtatva benyújtott cégdokumentumokat sok helyen elfogadják, de sok helyen ragaszkodnak még a papir alapú közhiteles cégdokumentumokhoz. Javasoljuk, hogy a megrendelés előtt kérdezze meg a befogadó intézményt, hogy ragaszkodnak-e a papir alapú közhiteles cégkivonathoz, vagy elfogadják az Igazságügyi Minisztérium által kiadott e-közhiteles vahy e-hiteles cégkivonatot (mely bizonyító erejű), esetleg az ezekről Ön által nyomtatott cégkivonatot.

Tudnivalók a fizetési módokról

Annak érdekében, hogy minél szélesebb körben elérhetővé tegyük szolgáltatásunkat, a Cégkivonat.hu oldalon négyféle fizetési mód áll rendelkezésre a cégdokumentumok kifizetéséhez.

Banki átutalás: A fizetés bármelyik bankból lehetséges. A szolgáltatás azonban csak a fizetési tranzakció nyugtázásakor teljesül. A nyugtázás függ attól, hogy milyen bankból, illetve mikor történik az utalás. Munkaidőben általában egy órán belül megtörténik. A fizetés megtörténte után azonnal átlép a feltöltési oldalunkra, ahol feltöltheti a befizetés bizonylatát. Ilyen esetben nem várjuk meg a banki beérkezést, hanem az igazoló irat feltöltése után küldjük a megrendelt kiadmányt. Ha gyorsítani szeretné a folyamatot, a feltöltés útán hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-70/365-35-30 telefonszámon, vagy ugyanerre a telefonszámra küldhet egy SMS-t.

Online bankkártyás fizetést azoknak ajánljuk, akik internetes fizetésre alkalmas bankkártyával rendelkeznek. Internetes fizetésre a MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express típusú bankkártyák használhatók.

barion_logo

Weboldalunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai weboldalunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a cegkivonat.hu oldalán. Weboldalunk az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

PayPal fizetés - azon Megrendelőknek, akik PayPal számlával rendelkeznek, a legegyszerűbb fizetési mód. A pénz átküldése azonnal megjelenik és mi küldjük a megrendelt kiadmányt. A tranzakció költsége minket terhel. Önnek a fizetés díjmentes.

Utólagos fizetés-banki utalással: Azon Megrendelőink - akik rendeltek már tőlünk és nics lejárt tartozásuk - választhatják e fizetési módot. A megrendelt kiadmányt azonnal küldjük és mellékeljük a 10 napos átutalási határidővel kiállított utalásos számlát is.

További fontos tudnivalók

A megrendelt cég beazonosítása a cégjegyzékszám alapján történik, ezért figyeljünk arra, hogy valós cégjegyzékszámot adjunk meg. Rossz cégjegyzékszám hibás, vagy más cég kiadmányát eredményezheti! Amennyiben nem vagyunk biztosak a cégjegyzékszámban, inkább hagyjuk üresen az adatmezőt és a kollégáink majd pótolják. Nem valós cégjegyzékszám miatti hibás teljesítés után nem áll módunkban reklamációt elfogadni!

Bármelyik fizetési módot is választja, az online (nem papíralapú) dokumentumokat a sikeres fizetést követően azonnal küldjük a megadott e-mail címre. A megrendelés elküldése után a kiadmányok felkerülnek a masolat.hu oldalunkra is, ahonnan kb. 3 napig még letölthetik (a megrendelésszám és az e-mail cím megadása után). Amennyiben a fizetést követő egy órán belül (munkaidőben: 08 és 17 óra között) nem kapja meg a kért cégdokumentumot, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-70/365-35-30 telefonszámon vagy látogassa meg a masolat.hu oldalunkat.

A futár vagy postai uton rendel kiadmányok esetén a délig lezárt (tehát megtörtént a fizetés is) megrendeléseket még aznap átadjuk a GLS futárszolgálatnak illetve feladjuk a postán. A feladás tényét igazoló azonosító számot átküldjük a Megrendelőink e-mail címére. Ezek alapján a futárszolgálat honlapján vagy a Posta központi számán érdeklődni lehet a küldemény holléttéről.
A küldeményeket a futárszolgálat a következő munkanap, az elsőbbségi küldeményeket a posta is -az esetek nagy részében- másnap kézbesíti.

Bármilyen kérdése van hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-70/365-35-30 telefonszámon (ugyanerre a telefonszámra küldhet SMS-t is) vagy írjon e-mailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

 

A cookie-k segítenek a cégkivonat.hu oldal szolgáltatásaink biztosításában.
Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.