Gyakran ismételt kérdések
Kérdés:  Miért jó a Cégkivonat.hu szolgáltatása?
Válasz:

Ha Önnek hiteles vagy informáló cégadatokra van szüksége, de ki akarja kerülni a beszerzéssel járó ügyintézést, ezentúl az Interneten is hozzáférhet a kívánt iratokhoz. Nem kell többet a Cégbíróságra mennie, ha igénybe veszi szolgáltatásunkat. Az adatok az Igazságügyi Minisztérium Országos Cégnyilvántartó és Céginformációs Rendszeréből származnak és megegyezne a Cégbíróság adataival. Kb. 800.000 céggel kapcsolatos, közirat és közhiteles céginformáció adataihoz lehet ily módon hozzáférni.

 

lap teteje

Kérdés: Hol tudom megrendelni a céginformációt?
Válasz:
1., on-line megrendelés:
A honlapon lévő adatlap kitöltésével.
www.cegkivonat.hu
2., telefonon: 06-30/862-852-3
3. e-mail-ben: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 

lap teteje

Kérdés: Mi történik, ha kitöltöttem a megrendelőlapot?
Válasz: A rendszer automatikusan generál egy szerződést a megadott adatokkal. Ezt el kell fogadni, illetve az adatok helyességét ellenőrizni. Ezek után ki kell választani a fizetési módott és a választásnak megfelelően eljárni. A fizetés megtörténte után munkaidőben max. egy órán belül megérkezik a kért kiadmány.
 

lap teteje

Kérdés: Hogyan kell fizetnem?
Válasz: Az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre:
- banki utalás: A fizetés bármelyik bankból lehetséges. A szolgáltatás azonban csak a fizetési tranzakció nyugtázásakor teljesül. A nyugtázás függ attól, hogy milyen bankból, illetve mikor történik az utalás. Munkaidőben általában egy órán belül megtörténik. A fizetés megtörténte után azonnal átlép a feltöltési oldalunkra, ahol feltöltheti a befizetés bizonylatát. Ilyen esetben nem várjuk meg a banki beérkezést, hanem az igazoló irat feltöltése után küldjük a megrendelt kiadmányt. Ha gyorsítani szeretné a folyamatot, a feltöltés útán hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-70/365-35-30 telefonszámon, vagy ugyanerre a telefonszámra küldhet egy SMS-t.
- utólagos fizetés banki utalással: (Csak olyan Megrendelők választhatják, akiknek van már kifizetett megrendelése, és nincs tartozása a Szolgáltató felé.)
A megrendelt kiadmányt maximum egy órán belül megküldjük. A fizetésnek tiz napon kell megtörténnie, átutalással.
- utólagos fizetés postai csekken: (Csak olyan Megrendelők választhatják, akiknek van már kifizetett megrendelése, és nincs tartozása a Szolgáltató felé.)
A megrendelt kiadmányt maximum egy órán belül megküldjük. A fizetésnek tiz napon kell megtörténnie, a postai uton megküldött sárga csekken.
- bakkártyás fizetés: azoknak ajánljuk, akik internetes fizetésre alkalmas bankkártyával rendelkeznek. Internetes fizetésre a MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express típusú bankkártyák használhatók. Weboldalunk részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai weboldalunkhoz nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a cegkivonat.hu oldalán. Weboldalunk az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.  A tranzakció költsége minket terhel. Önnek a fizetés díjmentes.
-Egyedi elbírálás esetén lehetőség van a közhiteles cégkivonat futáros és postai kiszállítással történő rendelése esetén az utánvételes fizetésre is. A közhiteles cégkivonat árán felül a futár kézbesítési díja és az utánvét díja a Megrendelőt terheli. Érdeklődéshez hívja ügyfélszolgálatunkat a 06-70/365-35-30 telefonszámon.
 

lap teteje

Kérdés: Nem kaptam meg a megrendelt kiadmányt. Mit tegyek?
Válasz: Munkaidőben a fizetési tranzakció nyugtázása után maximum egy órán belül teljesítjük a megrendelést. Ha nem tudjuk teljesíteni, arról Önt értesítjük. Elöször mindig nézze meg a kéretlen levelek (spam) mappáját. Elég gyakran ott megtalálja az elküldött kiadmányt.
Ha nem kapott tőlünk semmilyen értesítést és a megrendelt kiadmány sem érkezett meg Önhöz, akkor valami hiba történt a megrendelés vagy a teljesítés elküldése során. Az ilyen gondok orvoslása miatt minden elküldött anyagot felteszünk az Internetre a http://www.masolat.hu  letöltési oldalunkra is. Itt a megrendelés számának és az e-mail cím megadásának segítségével letöltheti a kiadmányokat.
Ha itt sem találja, akkor hívja a 06-30/862-852-3-as telefonszámot.
Munkaidőn kívül csak külön kérésre teljesítjük a megrendeléseket. Sürgős esetben hívja a 06-30/862-852-3-as telefonszámot.
 

lap teteje

Kérdés: Nem tudom megnyitni az e-mail mellékletét!
Válasz: Sajnos a vírusellenőrzők gyakran okoznak ilyen hibát, ezért minden kiadmányt felteszünk az Internetre is. Az általunk küldött e-mail tartalmazza az Internet oldal címét, ahonnan három napig letölthető, illetve a www.masolat.hu letöltési oldalunkon is megtalálható.
Az állományoknál három formátumot használunk: az ".es3" speciális formátum digitális aláírást és időbélyeget tartalmaz. Megnézni az e-szigo programmal lehet, melyet ingyenesen letölthet az e-szigno.hu oldalról. A ".html" kiterjesztésű állományok bármely Internet böngészővel nézhetők, míg a ".pdf" állományok az általában minden gépre telepített Akrobat Reader-rel olvasható.
 

lap teteje

Kérdés: Mennyi idő alatt kapom meg a postai kiadmányt?
Válasz: Amennyiben déli 12 óráig feladja megrendelését, akkor az adott munkanapon kerül küldésre a kiadmány, más estben a megrendelést követő munkanapon kerül a szállítóknak átadásra. A hétvégén feladott rendelés az első munkanapon kerül küldésre.
A posta kézbesítés elsőbbségi ajánlott küldeményként történik. Ha lehet hinni a Postának, másnap kiviszik. Postai díj 400,- Ft+ ÁFA. Minden feladás RL számát elküldjük a megrendelőnek.
Futár utján történő kézbesítés a GLS Futárszolgálattal történik. A feladást követő munkanapon kiviszik a küldeményt. Szállítási díj 1.200,- Ft+ ÁFA. Minden feladás számát elküldjük a megrendelőnek. A GLS oldalán a küldemény nyomon követhető.
 

lap teteje

Kérdés: A postai átvétel költsége?
Válasz: A postán küldött küldemények árához még 400,- Ft + ÁFA postai díj adódik, ez mindig az adott küldemény súlyától és méretétől függ. (csak a postai díjtarifa által meghatározott összeg).
 

lap teteje

Kérdés: Miért szükséges az e-mail címem?
Válasz: Alapértelmezésben e-mail címre küldjük a kiadmányokat, illetve a megrendelések valódiságának első ellenőrzése a megadott e-mail címre küldött visszaigazoló e-mail.
 

lap teteje

Kérdés: Mit jelent a kezesség vállalása?
Válasz: Csak utólagos fizetés esetén. Mi megbízunk Megrendelőinkben, de úgy tudjuk csak az utólagos fizetési rendszert fenntartani, ha a teljesített szolgáltatás ellenértéke is megérkezik. Mivel a megrendelést mindig egy magánszemély adja fel, ezért véleményünk szerint elvárható, hogy csak olyan cég (magánszemély, stb) nevében adjon fel rendelést, aki fizetési kötelezettségének eleget tesz. Ezért kérjük a kezesség vállalását. Amennyiben a megrendelő cég nem fizet, a megrendelést feladó magánszemélynek kell, hogy helytálljon.
 

lap teteje

Kérdés: Mit tegyek, ha nincs Internet elérésem?
Válasz: Természetesen telefonon és e-mailben is adhat fel rendelést.
 

lap teteje

Kérdés: Mennyiben hiteles az e-mailben küldött céginformáció?
Hol tudom használni?
Válasz: Az Országos Cégkivonat Szolgáltató Kft. által küldött kiadmányok közvetlenül az Igazságügyi Minisztérium (IM) (Cégbíróságok) adatbázisából származnak. Az Országos Cégkivonat Szolgáltató Kft. mint az IM disztribútora, csak továbbítja az adatokat, azokon semmilyen átalakítást nem végez (kivéve az informáló cégkivonatot). A küldött adatok mindig a küldés időpontjában hatályos adatokat tartalmazza (a dátum a kiadmányokon is szerepel) óra, perc, másodperc pontossággal.
Az es3 kiterjesztésű dokumentumok csak elektronikusan hitelesek (közhitelesek), kinyomtatva elveszitik hitelességüket.
Megrendelőink tapasztalata szerint ügyintézéshez 80%-ban elfogadják a kinyomtatott dokumentumokat is, de előfordulnak olyan esetek amelyekben az on-line továbbított cégkivonat nem megfelelő. Ilyenek pl. a közbeszerzési pályázatok, vagy egyes vámparancsnokságok.
Amennyiben a letöltött cégadatokat valamely szolgáltató, vagy hatóság számára kívánja benyújtani, kérjük tájékozódjon előtte, vajon az adott hivatal elfogadja-e az Igazságügyi Minisztérium által on-line szolgáltatott cégkivonatot vagy a papir alapú, közhiteles kiadmányra van szükség.
 

lap teteje

Kérdés: Mikor szükséges közhiteles cégkivonatot beszerezni?
Válasz: Közhiteles az a cégkivonat, amelyen az Cégbíróság, Igazságügyi Minisztérium vagy egy közjegyző aláírással, pecséttel lát el. Vannak esetek amikor kifejezetten előírják a papír alapú közhiteles cégkivonat benyújtását. Ilyenek pl. a közbeszerzési pályázatok, egyes bankoknál számlanyitáskor, stb.
Az Országos Cégkivonat Szolgáltató Kft. papir alapú közhiteles cégkivonatot is tud szolgáltatni az Igazságügyi Minisztérium Céginformációs Szolgáltatásával illetve közjegyzőkkel együttműködve.
 

lap teteje

Kérdés: Hogyan tudok közhiteles céginformációt beszerezni?
Válasz: Közhiteles céginformáció beszerzésénél ugyanúgy kell eljárni, mint az egyéb kiadmányok esetén. Megrendelhető on-line a cegkivonat.hu oldalon, az Igazságügyi Minisztérium Céginformáció Szolgálatának vagy közjegyző aláírásával és pecsétjével illetve e-mailben es3 formátumban.
 

lap teteje

A cookie-k segítenek a cégkivonat.hu oldal szolgáltatásaink biztosításában.
Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.